mouse code

کد ماوس

قاتلان روح الله داداشی همچنان متواری - زنگ تفریح
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنگ تفریح
 
پیوند ها

بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 123318

داداشی که همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در آسایشگاه کهریزک حاضر شد و ساعاتی را در کنار سالمندان و کودکان معلول سپری کرد، هنگام مرگ 30 ساله بود. این قهرمان قویترین مردان ایران از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تقدیم کرد. آخرین حضور روح الله داداشی در آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) نیروی انتظامی به دنبال بررسی موضوع مرگ این قهرمان ورزشی است

ماموران کلانتری 39 گلشهر در ساعت 11:45 شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند. ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است. ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.
تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت 11 و 45 دقیقه در منطقه 45 متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند. در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است. براساس این گزارش مراسم تشییع پیکر روح الله داداشی ساعت 9 صبح روز دوشنبه -فردا- از مقابل درب منزل وی برگزار می‌شود.

 

 
روح الله داداشی قهرمان دو دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران که سابقه حضور در چندین دوره رقابتهای قویترین مردان جهان را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت 

 

 
جزییات حادثه:

 
یک منبع آگاه گفت " روح الله داداشی " قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است.

 
این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

 
وی بیان داشت : این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.

 
در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.

 
شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

 
روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد.

 
وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 
وی پس از این مسابقات اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در رقابتهای قوی ترین مردان ایران شرکت کند.

 

 
قاتلان روح الله داداشی همچنان متواری
 
ماموران کلانتری ?? گلشهر در ساعت ??:?? شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند. 

 
ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است. 

 
تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت ?? و ?? دقیقه در منطقه ?? متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند. 

 
در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است. 

 
گفتنی ست داداشی قرار بود مهر ماه سال جاری در مسابقات قویترین مردان جهان در گرجستان شرکت کند...

 
ازدحام سنگین در مقابل منزل مرحوم داداشی

 
 بسیاری از هواداران قهرمان ایران و جهان که شب گذشته به قتل رسید هم اکنون در مقابل منزل مرحوم دادشی تجمع کرده و ترافیک سنگینی را در این منطقه ایجاد کرده‌اند.

 
به گزارش فارس از کرج در حال حاضر نیروی انتظامی در اطراف منزل قهرمان ایران و جهان روح‌الله داداشی حضور داشته و نظم مراسم را تامین می‌کند. 

 
دقایقی پیش نیز هزاران نفر از مردم نقاط مختلف استان البرز در مسجد موسی‌بن جعفر واقع در خیابان مالک اشتر کرج تجمع کرده و یاد قهرمان جهان مرحوم روح‌الله داداشی را گرامی داشتند. 

 
هم اکنون در سراسر شهرستان کرج زادگاه جهان پهلوان داداشی پوسترها و بنرهایی حاوی عکس‌های وی از سوی مردم نصب شده‌است. 

 
یکی از بستگان مرحوم داداشی با مراجعه به خبرنگار فارس در کرج تاکید کرد که قتل وی یک سوءقصد و با برنامه‌ریزی قبلی بوده است. 

 
وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها که خبر قتل وی را درگیری خیابانی توصیف کردند، گفت: جهان پهلوان داداشی اهل درگیری و ضرب و شتم مردم نبود و دوستان و اقوام وی می‌دانند که او فردی آرام و متین بود. 

 
لازم به توضیح است درگذشت مرحوم داداشی در چهلمین روز مرگ پدر وی اتفاق افتاد. 


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/4/27 توسط امین عسکری

کد عکس تصادفی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

مرجع کد آهنگ



ساعت فلش